Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal302 Administrator
|
Wysłany:
Nie 15:30, 15 Lip 2007 |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 657 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Co prawda Porsche 911 GT2 ujrzy światło dzienne podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie, jednak internauci już teraz wymieniają się pierwszymi zdjęciami maszyny marzeń.
Najnowszy samochód ze stajni Porsche wygląda znacznie bardziej agresywnie od pozostałych odmian kultowej 911-stki. Powiększone hamulce, potężne alufelgi, czy zderzaki z zadziornymi spojlerami oraz wlotami powietrza to tylko nieliczne z wyróżników ulicznego rozbójnika, który doskonale będzie czuł się również na torze wyścigowym.
Porsche 911 GT2 otrzyma bowiem zawieszenie o bardziej radykalnych nastawach, niż pozostałe wersje. Dzięki temu zakręty będzie można pokonywać z prędkością, którą na dobrą sprawę ograniczy jedynie odwaga i wyobraźnia kierowcy. Niestety sztywność podwozia da się we znaki kręgosłupom podróżnych na nierównych nawierzchniach...
Ze względu na potencjał silnika Porsche nie mogło zdecydować się jednak na kompromis między komfortem jazdy, a jakością prowadzenia. Pocisk ze Stuttgartu będzie napędzany 6-cylindrowym bokserem o pojemności 3,6 litra. Dwie turbosprężarki o zmiennej geometrii zapewnią 530 KM przy 6500 obr./min.
Jeszcze bardziej imponująco przedstawia się krzywa momentu obrotowego. Maksymalne 700 Nm będzie dostępne już przy... 2200 obr./min i na niezmienionym poziomie utrzyma się do 4500 obr./min! Nie musimy chyba dodawać, że oznacza to, iż do sprawnego wyprzedzania nie będzie konieczna redukcja biegów. Na długich prostych najnowsze GT2 pozwoli się rozpędzić nawet do 328 km/h. Przyśpieszenie od 0-100 km/h zajmie tylko 3,5 sekundy, a licznik wskaże 160 km/h w 7,4 s od startu.
Moc trafi w całości na tylne koła. Nawet na lekko wilgotnej nawierzchni żarty się więc kończą, chyba, że kierowca lubi być wyprzedzany przez tył samochodu... Jak przystało na prawdziwego sportowca, GT2 otrzyma manualną przekładnię z sześcioma przełożeniami.
Doskonałe osiągi są zasługą nie tylko wyrafinowanego silnika. Nie mniejszy wpływ na dynamikę jazdy miało ograniczenie masy. Lekkie tworzywa, tytanowe elementy układu wydechowego oraz zubożenie wyposażenia sprawiło, że Porsche 911 GT2 w pełnej gotowości bojowej waży ledwie 1440 kg.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|