Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal302 Administrator
|
Wysłany:
Wto 19:45, 16 Sty 2007 |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 657 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Bolidy Formuły 1 w kategorii zaawansowania technicznego deklasują pozostałe pojazdy kołowe. Magiczne 300 km/h uzyskują po kilkunastu sekundach od startu, zaś na zakrętach i podczas hamowania katują ciało kierowcy potężnymi przeciążeniami. Wielu pasjonatów sportu motorowego dałoby się pokroić za bolid najwyższej klasy z drogową homologacją. Co prawda Bugatti przygotowało Veyrona, któremu po piętach depcze potwór z logiem Koenigsegga na masce, to tak naprawdę są to luksusowe samochody, które próbują udawać sportowe maszyny. Bezkompromisowa odpowiedź przyszła z ojczyzny sportów motorowych. Brytyjscy konstruktorzy przygotowali bolid, który waży mniej od poczciwego Malucha, a pod maską skrywa więcej mocy niż najnowsze... Porsche 911 Turbo!
Stylistyka pomarańczowej karoserii daje wyraźnie do zrozumienia, że z filigranową maszyną nie będzie żartów. Caparo mierzy 4 metry, jest szeroki na niemal dwa i niewiele wyższy niż metr. Kabinę pasażerską zmniejszono do minimum, jednak udało się wygospodarować miejsce na dwa kubełkowe fotele. Wykończenie wnętrza jest uzależnione pomysłu nabywcy, jednak w standardzie znajduje się demontowalna kierownica, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa oraz zestaw wskaźników rodem ze sportu motorowego. Duża wagę przywiązano do zapewnienia bezpieczeństwa podróżnym. Caparo T1 - niczym maszyna F1 - otrzymała aluminiowo-karbonowe wzmocnienia o strukturze plastra miodu, które doskonałe chłoną energię uderzenia.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|